Lansare de Studiu. Reţelele Sociale la români


Reţelele Sociale la români (link) este un raport cald, abia scos de la cuptor, de cercetare calitativă ce prezintă o clasificare a reţelelor sociale populare în România în funcţie de scopul utilizarii, precum şi o selecţie a principalelor tipologii de utilizatori, segmentaţi în funcţie de modalitatea de interacţiune cu reţeaua socială.

Cu ajutorul studiului, specialiştii care se ocupă de brand-uri ce au ca şi public ţintă tineri între 18 şi 34 de ani vor găsi răspunsuri la întrebări cum ar fi: Ce înseamnă un profil dezirabil? Care sunt motivaţiile mai puţin vizibile de accesare a reţelelor sociale? Ce diferenţe de percepţie sunt între principalele reţele sociale? Ce trebuie să înţeleagă un brand înainte să înceapă să activeze într-o reţea socială?

Să ne întâlnim cu bine! Şi pe twitter, facebook, linkedin..?

Mihaela

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s