Lansare de Studiu. Reţelele Sociale la români


Reţelele Sociale la români (link) este un raport cald, abia scos de la cuptor, de cercetare calitativă ce prezintă o clasificare a reţelelor sociale populare în România în funcţie de scopul utilizarii, precum şi o selecţie a principalelor tipologii de utilizatori, segmentaţi în funcţie de modalitatea de interacţiune cu reţeaua socială.

Cu ajutorul studiului, specialiştii care se ocupă de brand-uri ce au ca şi public ţintă tineri între 18 şi 34 de ani vor găsi răspunsuri la întrebări cum ar fi: Ce înseamnă un profil dezirabil? Care sunt motivaţiile mai puţin vizibile de accesare a reţelelor sociale? Ce diferenţe de percepţie sunt între principalele reţele sociale? Ce trebuie să înţeleagă un brand înainte să înceapă să activeze într-o reţea socială?

Să ne întâlnim cu bine! Şi pe twitter, facebook, linkedin..?

Mihaela

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s