La ce-i bun blogul?


Mă tot întreabă sora mea de când am început să scriem pe blog, la ce-i bun ăsta. Câţi bani îmi aduce blogul, căci timp trebuie să aloc zilnic. E adevărat, îţi ia ceva vreme – să găseşti teme, să scrii, să postezi, să-l promovezi, să răspunzi la mesaje, să participi pe forumuri. Ce nu ştiţi e că sora mea face training cu mine fără să vrea, căci asemenea ei sunt şi alte persoane care sunt posibili clienţi, care vor potenţial de imagine, credibilitate în piaţă, consolidarea parteneriatelor şi realizarea altora noi, dar pe toate astea le vor ACUM ! 

I-am explicat ce este un blog – ştiţi, un jurnal şi scopul pe care îl bifează: să împărtăşim cunoştinţe şi experienţe, să dezbatem teme din domeniu, să ne promovam serviciile, să fim mai accesibili şi mai aproape de clienţi, să informăm despre filosofia noastră de business şi modul în care lucrăm. Din nevoia de informare a unei părţi a pieţei în care ne desfăşurăm activitatea postăm şi articole educative.

Blogul nu aduce rezultate de azi pe mâine, dar fără îndoială blogul susţine o activitate, e acel element care face parte din întreg şi care determină rezultatele unei activităţi. Generează capital de imagine. Capitatul de imagine este nepalpabil, poate fi cuantificabil prin măsurători mai mult calitative decât cantitative, dar se reflectă evident şi în bani care ar putea fi mai puţini dacă nu ar fi instrumente de comunicare care să consolideze un nume fie de firmă, fie de persoană.

Când vom colabora împreună pe partea de business, vă rog trimiteţi un mesaj şi surorii mele: că v-am convins şi cu blogul să lucrăm. Vă dau atunci când va fi cazul adresa ei de e-mail🙂.

Afaceri performante,

Mihaela

Lasă un răspuns

