De-ale brandului


 

S-au scris multe despre brand: ce e brand equity, ce anume determină performanţa unui brand, cum poţi cuantifica loialitatea consumatorilor faţă de brand şi multe altele. Îţi recomand să lecturezi şi articolul  „Cum măsori potenţialul brandului” din arhiva secţiunii Marketing-PR de pe www.wall-street.ro. E un material care, în mai puţin de şase pagini word, explică şi exemplifică principalele concepte şi strategii de brand. Dacă nu eşti deja, te vei familiariza cu noţiunile de valoarea, performanţa, potenţialul unui brand. Vei înţelege că în abordarea loialităţii consumatorilor faţă de un brand e mai important să te raportezi la loialitatea atitudinală şi mai puţin la cea comportamentală. Vei găsi trei studii de caz ce exemplifică folosirea în practică a modelului piramidal de relaţie a consumatorului cu brandul. Ce mai? Un material ce merită citit şi arhivat.

Performanţă în tot ce faci,

Aura

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s