Efectele publicităţii versus efectele relaţiilor publice


Ai de îndeplinit obiective de marketing – cote de piaţă, profitabilitate (atât pe produse, cât şi pe clienţi) şi ai nevoie de instrumente pentru asta. Nu ştii ce tip de servicii s-ar potrivi pentru ce ai de bifat, timpurile necesită abordări complexe care combină acţiuni pe mai multe planuri, reţetele care marşează doar pentru unul dintre ele au mai puţine şanse de reuşită.

Articolul cu studiul comparativ despre efectele publicităţii si cele ale relaţiilor publice întăreşte ideea că astăzi comunicarea este multidimensională, oamenii specializaţi pe diferite servicii vor face echipe între ei – serviciile fiind complementare, comunicarea e necesar să fie şi bidirecţională (suntem fară îndoială la etapa dialogului şi mai puţin a monologului, iar platformele de social media o dovedesc cu prisosinţă). Vă rog daţi feed-back ca să confirmam o dată în plus ultima idee🙂.

De asemenea, specificitatea fiecărei activităţi de business, a obiectivelor diferite de îndeplinit cer o indentificare clară a categoriilor de public şi abordarea lor personalizată.

Aici articolul.  Să nu rămânem doar cu cititul, să ne punem sau să punem la treabă!🙂

Afaceri performante,

Mihaela

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s