Două instrumente de lucru pentru planificarea acţiunilor tactice de marketing


 

Spre deosebire de campaniile de imagine, cele tactice urmăresc modificarea unor indicatori de performanţă specifici într-un timp determinat – cel mai adesea, creşterea vânzărilor. Astfel, se impune calcularea pragului de performanţă al oricărei acţiuni tactice înainte de demararea ei. Pentru facilitarea acestei etape, puteţi utiliza  două instrumente de lucru care vă pot ajuta să estimaţi pragul minim de vânzări pe care o acţiune tactică ar trebui să le genereze pentru a-şi justifica implementarea. Le găsiţi publicate în https://aditusvero.wordpress.com/instrumente-de-lucru/planificare-actiuni-promotionale/.

Performanţă în tot ce faceţi,

Aura

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s