Diferenţierea produselor prin plurifuncţionalitate


 

Iată un exemplu a ceea ce înseamnă proiectarea unor produse plecând de la nevoile extinse ale clienţilor. Nu cunosc ce înseamnă accesabilitatea din punct de vedere financiar a acestor produse. Dând însă la o parte acest aspect, pe mine m-au cucerit. E de fapt ceea ce îmi doresc de când mă ştiu în materie de mobilier. Adică nu aş sta pe gânduri dacă să cumpăr sau nu. Voi ce spuneţi?

Să vă bucuraţi de weekend,

Aura

2 responses to “Diferenţierea produselor prin plurifuncţionalitate

  1. multumescccccc !!!! f relaxant, macar de vazut!!!

  2. Sunt aşa grozave obiectele, că aş avea două posibilităţi: să mă mut în showroom sau să îmi iau mobila asta!🙂 În dormitorul de 2 metri pătraţi,🙂, numai bine îmi încap un pat mare, biblioteca, sofa, biroul şi o masă de luat prânzul!
    Mihaela

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s