Follow-up? Follow-up!


Primesc  în căsuţa electronică, prin intermediul conturilor sociale sau al grupurilor de business invitaţii la evenimente din diferite domenii de activitate. Evenimentele sunt promovate cu surliţe şi trâmbiţe. Fie că sunt participant la evenimente sau nu, am observat că de foarte puţine ori organizatorii mai fac şi follow-up. 

Această etapă este la fel de importantă ca toate celelalte etape în organizarea unui eveniment, indiferent de natura sa, şi totuşi se neglijează. 

Follow-up-ul pune accentul foarte mult pe relaţia umană şi de business şi dovedeşte că întâlnirea a urmărit să bifeze câştigul de ambele părţi.

Realizarea unui scurt rezumat al evenimentului încheiat, cu eventuale testimoniale, pentru cei care nu au participat, îi pot face pe aceştia să-şi dorească să vină la următoarele manifestări.

Pentru cei care au participat, trimiterea unei scrisori de mulţumire cu un rezumat şi cu fotografii făcute la eveniment poate avea un impact simţitor. Fidelizezi cu siguranţă participanţii care pot să şi recomande mai departe iniţiativele organizatorilor.

Sunt două evenimente de business la care nu am putut ajunge şi sper să se trimită pe canalele social media câteva note cu ce s-a petrecut. Aştept follow-up-ul🙂. Dacă apare ceva, cu siguranţă e o dovadă de profesionalism.

Un sfârşit de săptămână frumos,

Mihaela

 

 

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s