Mai jos vei gasi structura (sasiul) valabila pentru orice afacere indiferent de tipul acesteia. Componentele structurii se conditioneaza reciproc, toate au un rol important, iar valorile fiecareia influenteza direct pe celelalte si implicit rezultatul final sau ceea ce urmarim in orice activitate: profitul.
O buna strategie de marketing si comunicare si un plan profesionist pe partea tactica poate duce la valorificarea si optimizarea la maxim a fiecarei componente.
Pentru mai multe detalii sau solutii la propria activitatea (cum sa construiesti, sa gestionezi si sa folosesti o baza de date, cum sa convertesti contactul in client, sa pozitionezi produsul si in functie de pret samd) foloseste datele de la Contact din meniul blogului :).
Notez structura, baza oricarei afaceri mai jos. Vei gasi si exemple de valori date pentru calcul. In cazul in care modifici cifrele/procentele vei observa modificarea intregii ecuatii:
Contacte (10.000) X Procent de conversiune (25%) = Numar de Clienti (2.500)
X Numar tranzactii/client (2) X Valoarea medie de vanzare (100 euro) = Cifra de Afaceri (500.000 euro)
X Marja de Profit (10%) = Profit (50.000 euro)
Afaceri performante. Profitabile!
Mihaela