Analiza SWOT


Analiza SWOT este un instrument indispensabil în auditul de marketing – implică examinarea stării interne de sănătate a organizaţiei şi a mediului extern în care funcţionează aceasta. Concluziile Analizei SWOT (interpretarea acestora și derivarea lor în direcții de acțiune) reprezintă punctul de plecare în elaborarea strategiei de marketing optime. Materialul este astfel conceput încat să vă permită realizarea corectă a analizei SWOT calitative și cantitative. Mult succes!

Analiza SWOT

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s