Planificare acţiuni promoţionale


Simulator estimare target vânzări_acţiuni promoţionale. Instrumentul de lucru propus te ajută să estimezi pragul minim al vânzărilor (în unităţi, dar şi valoric) pe care trebuie să le genereze o acţiune promoţională astfel încât profitul brut obţinut să fie peste nivelul celui care s-ar obţine în cazul în care nu ai demara acţiunea respectivă. Il poţi aplica în cazul promoţiilor tip discount, cadou, bundle şamd.  Dacă doriţi acest şablon şi în format Excel, cu formulele presetate, ne poţi contacta pe office@aditusvero.ro.

Simulator estimare ROI_acţiuni marketing direct. Acest şablon te ghidează în estimarea pragului minim al vânzărilor ce trebuie generate prin implementarea unei acţiuni de marketing în aşa fel încât valoarea investiţiei să fie acoperită (altfel spus, să nu fiţi în pierdere). Simulatorul este aplicat, ca exemplu, unei acţiuni de marketing direct. Dacă doriţi acest şablon şi în format Excel, cu formulele presetate, ne poţi contacta pe office@aditusvero.ro.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s