Relaţii Publice


Cărţi on line:

  • Deirdre Breakenridge  – PR 2.0: new media, new tools, new audiences, 2008, aici;
  • Joel Postman – SocialCorp: Social Media Goes Corporate, 2009,  aici;
  • Jim Tobin and Lisa Braziel – Social Media is a Cocktail Party, 2008, aici;
  • Brian Solis, Deirdre Breakenridge – Putting the Public Back in Public Relations, 2009, aici;
  • David Meerman Scott – New Rules of Marketing & PR: how to use social media, blogs, news releases, online video, and viral marketing to reach buyers directly, 2010, aici;
  • Mark R. Gould – The Library PR Handbook High Impact Communications, 2009, aici;
  • Peggy Barber, Linda Wallace –  Building a Buzz, 2010,  aici;
  • Ralf Leinemann, Elena Baikaltseva – Media Relations Measurement Determining the Value of PR to Your Company’s Success, 2004, aici.
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s