Relaţii Publice


Cărţi on line:

  • Deirdre Breakenridge  – PR 2.0: new media, new tools, new audiences, 2008, aici;
  • Joel Postman – SocialCorp: Social Media Goes Corporate, 2009,  aici;
  • Jim Tobin and Lisa Braziel – Social Media is a Cocktail Party, 2008, aici;
  • Brian Solis, Deirdre Breakenridge – Putting the Public Back in Public Relations, 2009, aici;
  • David Meerman Scott – New Rules of Marketing & PR: how to use social media, blogs, news releases, online video, and viral marketing to reach buyers directly, 2010, aici;
  • Mark R. Gould – The Library PR Handbook High Impact Communications, 2009, aici;
  • Peggy Barber, Linda Wallace –  Building a Buzz, 2010,  aici;
  • Ralf Leinemann, Elena Baikaltseva – Media Relations Measurement Determining the Value of PR to Your Company’s Success, 2004, aici.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s